2016

Choceň

Potřeboval jsem načerpat novou inspiraci pro svoje další výlety a tu jsem našel u Františka Sisra. Respektivě, když jsem si v  nejčtenějším časopise pro silniční cyklisty prohlédnul jeho trasy v mém dobře známém okolí, rozhodl jsem se jakousi kombinaci vyzkoušet. Vymyslel jsem tak výlet do...

Cyklo víkend

3 dny, 267 km, 3 064 nastoupaných metrů, 4 dešťové přeháňky. Tolik víkendová bilance. Pátek měl být čistě na rozjezd. Aby si nohy zvykly, že je čeká vrchařský víkend šoupnul jsem tam rozhlednu. Nebýt nepříjemného protivětru mohl to být dobrý švih na rozjezd. Sobotní královská etapa začínala...

Hrboly, kopce a vítr

Malá vsuvka o stravování. Nervěte se v 10 hodin večer 300g špaget se sýrovou omáčkou. Tělo když tráví, tak se mu špatně spí a nezbývá mi nic jiného než napsat pár řádků o mých výletech. HRBOLY Jedna placka po "blbý" cestě. Respektive cesta od Bohuslavic do Opočna klame tělem. Tváří se jako krásná...

Prostě švih

Kudy do Týniště, aby to nedrncalo, nejezdily tam moc auta a nebyl tam bordel z lesa? Jasný přece přes Hradečnici až skoro do Chvojna, před kterým se otočím na Albrechtice a už jsem v Týništi. No a z Týniště pak krásně do mírného stoupání na Přepychy a človeče to jsi měl vidět... ...ten výhled to...

Opalovačka a krupobití

To bylo asi poprvé, co jsme měl s sebou opalovací krém i pláštěnku a použil jsem obojí v jeden den. I když ta pláštěnka mi byla platná asi jako hluchýmu rádio. Na Šerlichu bylo báječné počasí, které přímo vybízelo k opalovačce. Řádně jsem se ochránil krémem a jal se tak činit.Krásné počasí...

Po čase

Tak jsem po čase zase zpět. Ne, že bych se úplně flákal (i když těch kilometrů není tolik kolik bych si představoval), ale zkrátka jsem se nějak nedokopal k tomu zase napsat článek. Kvůli pracovním povinnostem jsem se letos ještě ani nedostal do hor a moc mi čerstvý vzdoušek, vůně kůry a ticho...

Kolo, masáž, kolo

Mám nepsané pravidlo, že po masáží si udělám den volna. Tentokrát jsem to zkusil jinak a moc se to nepovedlo, ale postupně. Ve čtvrtek jsem se bál příliš chladného počasí a také z důvodu nedostatku času jsem po lehčím posilovacím tréninku, zejména na core, zařadil přibližně třicetiminutový výšlap...

Orlický dvojboj

Už se zase pomalu začínám cítit jako vrchař. Včera ochutnávka Orliček v Novém Hrádku, dneska stoupání do Deštného přes Dobrušku a zpátky do Skuhrova. Včera mi radost kazil vítr, ale dneska se jelo parádně. Téměř bezvětři (snad poprvé letos) k ideálu chyběla jenom o dva až tři stupínky vyšší...

Pořád zima...

...ale už je to lepší. Možná to je tím, že jsem si oblékl teplejší funkční prádlo a přidal šátek pod helmu. Pravdou taky je, že jsem dneska chytnul skvělý vítr. Téměř celou první polovinu trasy se mi pořád točil do zad. Na zpáteční cestě jsem čekal cyklistické peklo, ale tvrdá dřina začala až...

Zima mráz

Po sobotní téměř devadesátikilometrové euforii přišlo kruté zimní vystřízlivění. Teda ona zima zas až tak moc nebyla, ale zkoušel jsem nové kalhoty (příště si je vezmu až v létě) a s přibývajícím časem se mi pod dres vtíral nepříjemný studený vítr. Navíc to jelo nějak ztuha, měl jsem pocit, že...