Hrboly, kopce a vítr

Malá vsuvka o stravování. Nervěte se v 10 hodin večer 300g špaget se sýrovou omáčkou. Tělo když tráví, tak se mu špatně spí a nezbývá mi nic jiného než napsat pár řádků o mých výletech.

HRBOLY

Jedna placka po "blbý" cestě. Respektive cesta od Bohuslavic do Opočna klame tělem. Tváří se jako krásná asfaltka, ve skutečnosti je to však zvlněná mrcha. Zlaté kostky. Jinak švih před plánovanou návštěvou hor splnil účel.

 

KOPCE

1000 nastoupaných metrů, kvalitní cesty a zpáteční pouť přes cyklostezku. Nepraštil do mě ani jeden blesk, neuhodila mě ani jedna kroupa a zmoknul jsem jenom třikrát. Na období krutých bouřek vcelku dobré vysvědčení.

 

 

VÍTR

Asi foukalo více než obvykle, ale na vítr bych to tentokrát nesváděl. Přinesl jsem si kolo ze servisu, a schválně jsem nechal sedlovku výše. Skoro o dva centimetry, což je dost podstatný rozdíl. Výhodu to má v tom, že takový posed mě nenechá v klidu, mám větší páku a větší sílu. Nevýhodu v tom, že se nedá šmrdolit. Každopádně po hodině mě to přestalo bavit a sedlovku jsem dal zase níže. Hned jsem se cítil o stoprocent lépe a roztočil jsem nohy. Další důkaz, že před výkonem upřednostňuju pohodlí.

 

Naplánoval jsem si brutální víkend. Zítra rozjezd po rovině cca dvě a půl hodiny. V sobotu to hlavní. Výlet autem do Nového Hrádku, přejezd Orlických hor po polské straně do Bartošovic a zpět po české straně přes Masarykovu chatu v opačném gardu.  (cca 100 km, 2500 nastoupaných metrů) Definitivně se potom zničím v neděli na nějaké stovce v horách, ještě nemám přesně vymyšleno. V pondělí jsem objednán na masáž a dříve jak ve středu na kolo znovu nevlezu. ¨

Rampušáka mi zrušili, tak si to musím nějak vynahradit. :-)