Choceň

Potřeboval jsem načerpat novou inspiraci pro svoje další výlety a tu jsem našel u Františka Sisra. Respektivě, když jsem si v  nejčtenějším časopise pro silniční cyklisty prohlédnul jeho trasy v mém dobře známém okolí, rozhodl jsem se jakousi kombinaci vyzkoušet. Vymyslel jsem tak výlet do jeho bydliště - Chocně. Zklamalo mě náměstí, neboť mu chyběl cíl mé cesty - cukrárna. Musel jsem tak chvíli kličkovat městem než jsem zastavil na zmrzlinový pohár s mandarinkami, šlehačkou, oplatkou a čokoládovou polevou. Zpátky jsem se projel zvlněnou krajinou na Kostelec a následně po cyklostezce do Častolovic, do Lična a odtud ještě přes kopec a domů. Cesta příjemná leč místa hrbolatá. Zatímco na cestě z Chocně na Kostelec byl předpisový koberec do Chocně to značně drncalo. Celkově však mohu doporučit.