Po čase

Tak jsem po čase zase zpět. Ne, že bych se úplně flákal (i když těch kilometrů není tolik kolik bych si představoval), ale zkrátka jsem se nějak nedokopal k tomu zase napsat článek. Kvůli pracovním povinnostem jsem se letos ještě ani nedostal do hor a moc mi čerstvý vzdoušek, vůně kůry a ticho potoka chybí. Proto neváhám ani minutu, když vím, že o víkendu mám volno a navíc hlásí krásné počasí. Včera a dneska kvalitní trénink, zítra volno a o víkendu do hor. Pak se definitivně rozhodnu jestli v polovině června absolvuju cyklomaraton Rampušák. Dnes je 26.května a mám najeto 1256,83 km což je o 419,58 km méně než loni touhle dobou. Z to jezdím o 0,3 km/h rychleji (už mám na kontě dvě etapy s průměrnou rychlostí větší než 30 km/h), více makám (v průměru o 4 tepy za minutu), ale nastoupám méně metrů, letos 503 na etapu, loni 540. O víkendu Orlický dvojboj, určitě Masarykova chata, možná se pojedu podívat i na Jiráskovu chatu.