Vánoční dárek pro Vaše blízké

Vánoční čas dává každému z nás příležitost vzpomenout si na své blízké. Nabízí možnost vyjádřit někomu náklonnost, přátelství nebo lásku. Dobří lidé nepotřebuji Vánoce k tomu, aby rozdávali radost kolem sebe, dobří lidé rozdávají radost kolem sebe svou přítomností. Bohužel v dnešní době se již o svátečním čase nehovoří jako o období klidu a pohody, skloňují se spíše slova jako jsou stres. Způsob jakým přijmete předvánoční čas záleží jenom na Vás. Vy sami rozhodnete o tom, jestli se budete nervovat nad tím, že nemáte vše zařízené a nebo budete obdivovat Vánoční strom na náměstí či s radostí zdobit svůj dům. 

Na první pohled pracuji s fyzickým tělem klienta, starám se o Vaši stabilitu, kondici i uvolnění. Mnohem větší radost však mám pokud díky mě dovedete relaxovat, zvýšíte si své sebevědomí díky pravidelnému cvičení nebo se naučíte trpělivosti, odhodlání a najdete motivaci pro změnu životního stylu. Největší radost mi udělala klientka, která mi po masáží napsala ještě děkovnou SMS zprávu: "Ještě jednou díky, jsem jako vyměněná."

Jako malý dárek (a zároveň i malou pobídku) :-) mám pro vás 20% slevu na dárkové poukazy. Věnujte dárkový poukaz těm na kterým Vám opravdu záleží nebo třeba i těm, kteří potřebuji zvolnit. 

Krásný předvánoční čas Vám přeje Váš masér a osobní trenér Mirek