ODSTARTOVÁNO!!!

A JE TO TADY!!! Může za to snad vlídné počasí ve spolupráci s mým cyklistickým elánen, ale poprvé v životě jsem vyrazil na kolo teprve den před příchodem kalendářního jara. Na začátek jako vždycky klasika na dvě hodinky, necelých 60 km, otestovat, jak jsem na tom po zimní přípravě. No přípravě... zkrátka jsem cvičil s vámi Spinning lekce (občas i pětkrát týdně) TRX lekce (občas pětkrát týdně) a když mě chytla křeč při večerní sledování televize upaloval jsem druhý den regenerovat do bazénu, páry, sanu a objednal se na masáž. Ze mě si rozhodně příklad neberte. Nuže jaká tedy byla první vyjížďka? Začátek skvělej. Bylo bezvětří a po pětatřiceti minutách jsem byl na průměrné rychlosti 29,8 km/h a cítil jsem se skvěle. Střední část jsem zase objel spíše s cílem "zvykni si na sedlo na posed na asfalt a moc to nepřežeň." Sil jsem měl překvapivě na rozdávání (asi bych to zase přičetl uspokojení cyklistické abstinence) a při nájezdu do posledních třinácti kilometrů jsem (musím se přiznat) spíše sledoval sporttester než krajinu. Nechtěl jsem dostat tep přes 150 tepů za minutu a kadenci jsem pořád udržovat kolem 100 otáček za minutu. Měl jsem takové malé nutkání to napálit, ale zaplaťpánbůh za to, že jsem to dojel "na pohodu." Na konci už síly maličko docházeli, ale večer se cítím skvěle a když vyjde počasí, zítra si to zopáknu. :-)

A jaké byla letošní první etapa v porovnání se stejnou etapou loni, kterou jsem rovněž začínal?

Datum 3.dubna 2014 19.března 2015
Vzdálenost 55,8 km 55,8 km
Čas 1:59.29 1:59:14
Průměrná rychlost 28,1 km/h 28,1 km/h

No asi jsem měl velké oči, když jsem tajně doufal, že letošní začátek bude mnohem lepší než loni, ale, co není může být. Tak s chutí do toho.